sobota, 29 listopada 2014

Prezenty Mikołajowe czyli nasza HIT szóstka

Jako młoda, niedoświadczona mama sama nie raz stawałam przed dylematem jaki prezent wybrać dla moich dzieci . Czytałam porady, opinie, przeczesywałam sklepy, rozmawiałam z mamami ,żeby znaleźć prezent, który spełni moje oczekiwania (będzie bezpieczny, dobrze wykonany, stymulujący rozwój itp),a przy tym sprawi dziecku frajdę. 
Poniżej chciałabym przedstawić naszą rodzinną listę hitów, czyli prezentów, które świetnie się sprawdziły. Są to zabawki, które nadają się zarówno dla chłopców jak i dziewczynek (wiek ok 3-8 lat). Są solidnie wykonane, rozwijają (wyobraźnię, kreatywność, motorykę) czyli to co rodzice lubią najbardziej.




1. Gry planszowe GRANNA. Polecam z całego serca. Można kupować w ciemno. Gry przemyślane w każdym detalu.Uwielbiane przez dzieci i dorosłych.

2. Zabawki Vtech (my wypróbowaliśmy globus i aparat fotograficzny) Solidnie wykonane,uczą, bawią i nie nudzą sie nawet po kilku latach.

3. Drewniana kolejka (ikea, brio,tesco). My kupiliśmy zestaw podstawowy gdy Syś miał 2,5 roku. Prze kolejne lata dokupowaliśmy poszczególne elementy. Po 6 latach zestaw nadal jest w użyciu zarówno przez Sysia jak i Córcię.

4. LEGO - tej firmy chyba nie muszę przedstawiać żadnemu rodzicowi.....

5. Imaginext- seria fantastycznie wykonana, kolorowa. Moje dzieci miały w swoich łapkach chyba wszystkie zestawy (karetki, helikoptery, rakiety kosmiczne) i zawsze był efekt WOW!

6. Keyboard- to jest dla mnie do dziś największa niespodzianka. Syś dostał na Gwiazdkę od babci profesjonalny keyboard w wieku 3 lat. 'to kolejny rupieć do piwnicy' pomyślałam i wymownie spojrzałam na męża.
 Otóż nie!!! Keyborad był gwiazdorem wieczoru ( i kilku kolejnych). Mały szkrab świetnie poradził sobie z jego obsługą i zapewniał podkład muzyczny do kolęd.
Oprócz swojego podstawowego przeznaczenia keyboard służy do komponowania własnych utworów, do szukania dźwięków imitujących deszcz, kroki itp. Jest pomocą dźwiękową w czasie zabaw np. pociągami  czy rakietą , a także służy jako podkład muzyczny w czasie występów artystycznych Córci. Przerabialiśmy już granie tyłem do klawiatury, granie paluszkami u stóp, językiem, a także pałeczkami do dzwonków... gorąco polecam.


Mam nadzieję , że choć trochę pomogłam

Pozdrawiam cieplutko AgaTaKa ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz